Контроль доступу Львів
Облік робочого часу працівників
Професійне проектування
Провідна або Безпровідна система
Гарантія на виконані роботи
Наша компанія являється професійними інсталятором систем контролю доступу та обліку робочого часу у Львові, можемо гарантувати якісні технічні поради та послуги. Ми маємо чудовий досвід роботи з проектами, починаючи від системи доступу як для одних дверей так і до інтегрованої системи безпеки для кількох десятків дверей.
Що таке система контролю доступу?
Коли ми говоримо про систему контролю і управління доступом, ми зазвичай маємо на увазі електронну систему безпеки яка захищає від несанкціонованого проникнення. Зазвичай вони використовують ідентифікатор, такий як картка доступу, щоб дозволити людям входити в певні зони. І оскільки вони можуть реєструвати, хто де і коли отримував доступ, вони можуть надати цінні дані, які допоможуть вам відстежувати, як використовується ваші приміщення або будівлі у місті Львів.
Наша перевага полягає в створенні індивідуальних систем контролю доступу для кожного з клієнтів, щоб забезпечити безпеку власності та ефективність управління саме під ваші потреби. На нашому YouTube каналі представлено відео огляд системи контролю доступу яку ми поєднали з системою ip домофону у місті Львів.
КОНТРОЛЬ ДОСТУПУ
ПЕРЕВАГИ для ВАШОГО БІЗНЕСУ
Крім очевидної потреби додаткового рівня безпеки в об’єкті, є багато інших причин, чому контроль доступу, має бути встановлений в сучачному офісі, виробництві або іншому приміщенні та є дуже важливою частиною будь-якого бізнесу.
Високий рівень безпеки
Оскільки зони доступу та двері будуть керуватися потужними електромагнітами, вони будуть відкриватись лише за умови, що контроллер розпізнається ключ доступу лише уповноваженої особи. Ми проектуємо та встановлюємо комп’ютерні та автономні системи контролю доступу, забезпечуючи вам повний спокій та гарантовану безпеку. Якщо персональний ключ доступу пропав або людині більше не дозволено доступ, його можна просто видалити з системи.
Збір даних та облік робочого часу
Оскільки система базується на комп’ютері, ви зможете відстежувати переміщення та діяльність співробітників, а також переміщення та діяльність відвідувачів.
Висока рентабельність
З системою контролю доступу вам не доведеться розщедритися, якщо хтось випадково втратив ключі. Замість цього ми змінюємо код, щоб деактивувати втрачену картку або брелок, і видавати їм новий активований пристрій. Це набагато дешевше, ніж міняти замки або викликати слюсаря!
Регульовані рівні доступу
Системи контролю доступу можна налаштувати відповідно до ваших конкретних вимог. Ви матимете повний контроль над приміщенням і де зможете надавати різні рівні доступу для різних людей. Ви навіть можете обмежити вхід і пересування по будівлі для певних осіб.
Висока гнучкість
Принадність наших систем контролю доступу в тому, що вони дуже гнучкі, тому їх можна використовувати для обмеження доступу до певних областей та включення будь-яких обмежень за часом. Системи контролю доступу також будуть налаштовані на автоматичне відкриття, коли спрацьовує пожежна сигналізація, тому безпека не буде скомпрометована для забезпечення безпеки.
Після того, як ви вирішили встановити СКУД як частину системи безпеки вашої компанії у Львові чи Львівській області, наступний крок, який слід розглянути, – це вибір типу обладнання. Системи можуть бути кількох типів, наприклад, біометрична або картами доступу. Це системи, які аутентифікують людину за її неповторними особливостями (відбиток пальця, сітківка ока, голос, хода, капілярний малюнок пальця тощо, вимірювання температури, масковий режим). Розрізняються СКУД за рівнем безпеки та інтеграції з іншими системами безпеки. Важливо розуміти, що встановлення СКУД потребує певних знань і має виконуватися кваліфікованими монтажниками выдносно проектної документації. Тому що не правильний монтаж або проект СКУД призведе до збоїв у роботі, а в деяких випадках до поломки системи. Непродумана система може викликати черги при вході або виході, бути загрозою для життя, якщо пропускна здатність системи не продумана з погляду пожежної безпеки. У кожному даному випадку розробляється проект системи, прораховується швидкість обробки трафіку входу/виходу, автономність роботи і т.д. Найчастіше буває так, що встановлення СКУД проводиться разом з іншими системами контролю та безпеки як у будівлі, так і на території підприємства, прохідної офісу чи фірми. Контроль доступу монтаж Львів. Система обліку Робочого час для офісу, підприємства. Обслуговування турнікету у Львові та Львівській області.
Якщо у Вас виникли запитання чи потреба в наших послугах, зателефонуйте за номером (098) 101-91-01 (ми працюємо у Львові та області). Після цього ми зможемо призначити Вам інженера, який займатиметься Вашим проектом від початку до його логічного завершення.
Теги: Контроль доступу встановлення Львів. СКУД у Львові.
Відповіді на популярні запитання:
Всі рішення безпеки можуть працювати з будь-якими системами контролю доступу, але ми спеціалізуємося на наступних продуктах:
- U-PROX
- Satel
- Hikvision
- Dahua
Будь ласка, зв’яжіться з нами, якщо ви зацікавлені у використанні будь-якої іншої марки чи моделі, і ми будемо раді обговорити з вами ваші варіанти. Наші пакети починаються від 399 фунтів стерлінгів + ПДВ, і ви можете бути впевнені, що ми не змінимо ціну, оскільки пропонуємо гарантію відповідності ціни. Усі наші системи контролю доступу мають стандартне обслуговування протягом 1 року. Перегляньте нашу сторінку зі спеціальними пропозиціями, щоб дізнатися про останні доступні пропозиції.
- вивчення та обстеження об’єкта, проведення підготовчих робіт;
- облаштування електроживлення, прокладання інформаційних та силових кабелів;
- монтаж основних блоків;
- з’єднання всіх компонентів СКД у єдину конструкцію;
- інсталяція програмного забезпечення та попереднє налаштування обладнання;
- комплекс пусконалагоджувальних робіт;
- випробування технічних засобів та перевірка їх працездатності;
- здача СКУД в експлуатацію, а також інструктаж та навчання персоналу замовника основ управління.
Як і багато інших систем безпеки, СКУД складається з безлічі вузлів та пристроїв, що виконують функцію встановлення особистості, та застосування правил, встановлених у контролер або станцію під керування ПК. Компоненти системи доступу, такі як клавіатури, карти або зчитувачі відбитків пальців, мають багато переваг у порівнянні з традиційними замками та ключами. Хоча кожен з них має свій рівень безпеки, до найбільш надійних засобів контролю, можна віднести:
- біометричні сканери, а найменшим ступенем захисту володію кодові клавіатури.
- Карти та брелоки є середнім рівнем контролю безпеки доступу, для підвищення ступеня захисту можна комбінувати.
Так, наприклад, на одні двері можна встановити кодову клавіатуру і зчитувач карт доступу, що забезпечити дворівневий захист.
Вартість комбінованої системи буде трохи вищою, а ступінь контролю збільшується в рази.
Комбіновані СКУД мають бути спроектовані таким чином, щоб дати безперешкодний вихід із приміщення у разі виникнення пожежі або задимлення.
Для цього проходи мають відповідати пожежним нормативам. Турнікети та хвіртки бути оснащені системою антипаніка. При надходженні сигналу з пожежних датчиків, СКУД має бути знеструмлено та забезпечити безперешкодний вихід із приміщення.
Автоматичний турнікет переключається в режим антипаніки, опускає штангу або розводить дверцята. Необхідно розуміти, що пропускна здатність має відповідати пожежній безпеці. З цієї причини при проектуванні системи контролю управління доступу вид турнікетів та їх кількість має відповідати трафіку приміщення.
Монтаж неправильно спланованої системи контролю та управління доступом може спричинити людські жертви та паніку під час евакуації. І як наслідок кримінальне покарання за введення в експлуатацію не якісної системи контролю, що призвело до людських жертв. Уявіть ситуацію, коли півсотні людей одночасно намагаються вийти через один турнікет, або натовп людей, що виходять зі стадіону в один вихід. Не робіть помилок, вибираючи систему контролю та компоненти, необхідні для правильної роботи.